Privacy Privacy
Wij vinden privacy van onze leden en bezoekers erg belangrijk. Wij delen geen persoonlijke informatie van mensen met anderen, tenzij wij daar nadrukkelijk toestemming voor hebben gekregen. Wel noemen wij op deze website enkele namen van ambtsdragers en medewerkers van onze gemeente, omdat wij in contact met de wereld om ons heen willen blijven staan.
Onze kerkdiensten worden met beeld en geluid uitgezonden. Als u de kerkdiensten bezoekt, gaan we er vanuit dat u instemt met ons beleid.
Omdat wij willen delen hoe wij met elkaar omgaan, laten we ook foto's van onze activiteiten zien op onze website en onze facebookpagina. Ziet u op deze site een foto waarop uzelf of uw minderjarig kind herkenbaar in beeld is, en wilt u dat niet? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dan zorgen we dat er een andere foto wordt geplaatst.

Een uitgebreide verklaring hoe we met privacy omgaan, vindt u in onze privacyverklaring.

Uitschrijven

Wilt u niet langer lid zijn van de Protestantse Kerk, dan kunt u zich ook uit laten schrijven. U kunt hiervoor gebruik maken van dit formulier. Het formulier moet, indien van toepassing, door alle meerderjarige gezinsleden ondertekend worden. Maakt u er ook melding van als u namens een minderjarige ondertekent. Mocht u zich over willen laten schrijven naar een andere kerk of gemeente, neemt u dan contact op met de ledenadministrateur. U vindt de contactgegevens op de contactpagina.