Club!

Club is een van de gezamenlijke jeugdactiviteiten van PG Veendam en PG Wildervank. Ongeveer 1x per 14 dagen is er een clubavond in het jeugdhonk van één van beide kerken. De meeste andere jongens en meiden van jouw leeftijd ken je vast wel, van school, sport of kerk.

De clubavonden duren ongeveer een tot anderhalf uur. Eigenlijk véél te kort, want het is vaak erg gezellig!
Wat doen we nu op zo'n clubavond? Dat is heel verschillend; een spel, film, uitstapje of creatieve activiteit.  Ook staan we soms even stil bij activiteiten uit het kerkelijk jaar. Maar lekker kletsen en een glaasje drinken horen er ook bij. Op sommige avonden mogen een paar van jullie zelf iets organiseren. Iedereen is welkom, je hoeft niet aangesloten te zijn bij een kerk. We vinden het belangrijk dat iedereen plezier heeft en zichzelf mag zijn.

Club groep 3 t/m 5
Gegevens volgen.

Club groep 6 t/m 8
Wanneer: op vrijdagavond in de oneven weken: zie https://www.protestants-wildervank.nl/jeugd/clubwerk

Club 12+ (Apenuts)
Tijd: 20.00 – 21.15 uur
Waar: Jeughonk, Grote Kerk Veendam (J.G.Pinksterstraat )
Zie voor de datums onder agenda.